Larines Merhaba bebeğim 1 aylık hem anne sütü hem mama alıyor, 3. Gün bugün kaka yapmadı aşırı üzgün ve yorgunuz oda bende …. önerebileceğiniz birşey varmı ?
Hazel_ Larines anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor. Eğer gaz vs gibi rahatsızlık durumları varsa doktor tavsiyesiyle gaz damlası alabilirsiniz. Banyo yaptırmak,masaj yapmak da bebeğinizi rahatlatır 😊
Miniklord Larines doktorumuz beş güne kadar normal demişti. Ama üç günde Perte çıkıyorduk . Bebek uyumuyordu sancıdan ben perişan oluyordum . Doktorum zeytin yağı verebileceğimi söyledi . Mamasına saf zeytin yağı damlatıyordum . Bide gazı alınmış zeytinyağını popişine sürüyordum . Saat yönünde karnına masaj . Bağırsak bölgesine de iki parmağımı gezdiriyordum hooppp çıkıyordu içindeki bütün kötülükler 😂 o rahat ben rahat 😂
Larines Miniklord hepsini yaptım mamaya zeytin yağı hariç ama bebek perişan gaz çıkarıyo masajlar yapıca onda sorun yok ama kaka yapamıyo minik kusum ya
Mom088 Larines ilaç değil zaten canım alıp kullanabilirsiniz isterseniz doktorunuzu da arayıp sorun hergün aynı saatte 5 damla