Canım serum fizyolojik al şırıngayla burnuna yan yatırıp 2-3 ml kadar her ikisine ver ters çevir aksın içindekiler arkasından tatmin olmassan az biraz daha serum ver aspiratörle çek.Aspiratöre zararlı diyolar ama ben aşırı faydasını gördüm hala çantamdan eksk etmem nolur nolmaz diye kızım nefes alamazdı ememezdi tıkalı olduğu için onunla açtım hep