Kizlar babam pozitif. Moralim 0 duyduğum beri elim ayağım tutmuyor. İlaç vermişler babam cigerlerinden rahatsız zaten bide Corona çıktı. Babam daha önce böbrek taşı düşürdü bugün akşam ilacını almış şimdi böbreği agriyormus ilaçlardan mi yoksa coronadan mi yaşayan var mı???