Nazife42
Benim bebeğim ilk doğduğu sıralar yapamıyordu ne çektim biogaia diye bi ilaç var bağırsak florasını geliştiriyor yani bagirskalarini gazida alıyor ben emzirmeden önce bu ilacı veriyordum emzirdikten sonra sakinken karin masajı yapıp kakasini yaptiriyordum aşağıya link bırakıyorum bunu dene bunun aynısını hergün uyguladım ama masajı yapmanı öneririm bağırsaklarıni hareketlendiriyor