Sleepwalker 75kinalikuzu Aynen bende seviyordum ama annem diyemiyor bukle diyor babaannem bukrem diyor kızım olursa eşim buğlem koyalım demişti sonradan koymayız ismini diyemiyorlar dedim oğlum oldu davut ali koyduk 😂
Mom088 Rabia377 kızımın adı hayal bir kızım daha olursa ismi mahur olacak . Modern olsun diye hiç düşünmedik bu iki isim içimize cuk dedi oturdu
Meryem30 Rabia377 sana hickimsede olmayan bir isim rojarya anlamı güneş battı güzel bir isim ama yinede siz bilirsiniz
Hohomoromu Rabia377 modern den kastınız yeni nesil uydurma isimler değildir umarım 😓yeni neslin isimleri çok sahte geliyor benimkizimin adı Deniz .. beğendiğim kız isimleri doğa , inci ,deniz Güneş
75kinalikuzu Hohomoromu aynen size katılıyorum ben unutuyorum söylemeyi biraz anlamı olacak koyduğum üz ismin büyüyecekler sonuçta düşünsene lıya. Veya ilya teyze😅