Kızlar iyi geceler 2 hafta önce kusma ve ateş şikayeti ile acile başvurduk gribal enfeksiyon dendi kontrole gittik antibiyotik değiştildi sonra tekrar bakıldı yine kanda enfeksiyon yüksek üşütmeye bağlı olarak bugünde kendi kendine uyuması dikkatimi çekti baya uyudu bi baktık baygın gibi hemen acile geldik yine serum ve iğne verildi bu 4.kez antibiyotik değiştiyorlar ve maflor yazdılar yarın tekrar kendi çocuk doktoru görecek
bu enfeksiyon nedir böyle nasıl geçecek anlamadım mahvolduk günlerdir üstüne alt dişleride patladı 31 martta da anjiyo olmuştu kalp rahatsızlığından dolayı bir hafta sonrasında üşüttü bu şikayetler başladı bakıldığında kalple ilgisi sıkıntısı ds yok