Egullll o dönemlerde net hatırlıyorum 2,5 saatte bir yatardı.ama gün boyu toplam uykusu (misal 4 kez yatardı )2 saatti.yani her bi uykusu 20 dk ,en fazla 30 dk idi.şuan 14 aylık akranları tek uyku yapıyor oğlum 2 uyku yapıyor hala.yine her uykusu 30 dk.(iki uyku toplamı 1 saat yani)tek uyku yapanlar bir defada 2 saat uyuyor rahat.