Mervekaraalp
Merhaba arkadaşlar denemek için sleepy külot bez aldım bebeğim 8 kg olmasına rağmen 4 numara(7-14 kg) bebeğimin belinde acayip iz yapıyor. Uzun süre de bırakmıyorum sık değiştiriyorum elimde lastikleri gevşetiyorum iyice üstten katlıyorum ne yaptıysam fayda etmedi. Kullananlar varsa sizde durumlar nasıl