Kızlar 40 hünlük bebeğim var doğdugundan beri hem anne sütü hem mama devm ediyoruz. Aslında hiç böyle bi sorunumuz yoktu günde 2 3 sefer kakasını yapardı bazen daha fazla ama bu 2 haftadır kabızlık sorunumuz var kakasını yapamıyo 3 4 günde bir anca yapıyo ama o 3 4 gün ızdırap oluyo bana sancıdan kıvranıyo ıkınmaktan kıpkırmızı oluyo huzursuz aglıyo. Zeytinyağıyla poposunu uyarıyorum yine yapamıyo. Mamasındanmı acaba diye düşündüm bebelac kullanırken aptamile geçtim yine aynısı oldu. Dogrusu mamadan olsa başından beri olurdu diye düşnyrum bazende. Başına gelen varmı doktora gittik poposunu uyardı kakasını yaptırdı geri gönderdi herhangi bi ilaç yazmadı bana evde sen uyarma dedi ama dayanadm yptm ama nafile yapamadı yine😔