Honeyboy benim oğlum 20 aylık oldu , ninnisiz uyutuyorum böyle anı ses duyup korkmasın diye. Uyandığında yanında görmezse çok ağlıyor. Mümkün olduğunca bekliyorum yada beraber uyuyoruz. Korku ile alakalı bir örnek vereceğim. Babamı küçükken korkmus ama neyden bilmiyorum. Kekeme olmuş uzun bir süre böyle devam etmiş , hocalara falan götürülüyor sonra zamanla düzeliyor. O yüzden korkmasın diye hep beklemeye çalışıyorum. Zili iptal edin işinize yaramiyorsa veya benim gibi ninni , müzik kısık sesle açın derim ☺️