Ruzgarsmummy Kızkar oğlum emerken kafasını on sn de bir geriye cekip memeyi geri alıyo bazen almıyor ağlıyor bugün çok yaptı bunu neden olabilir çözemedim ben 🤷🏻♀️ Bi de biraz kustu bugün oğlum 3,5 aylık
Sleepwalker Ruzgarsmummy Bizde de aynı sorun var 3 aylık benim oğlum da ben sakinlemsesi için emzik veriyorum sonra emziği çekip tekrar meme veriyorum öyle tutuyor
tavsaninannesi Ruzgarsmummy normal etrafı keşfe başlıyor 3.5 aylıkken atak haftasına giriş oluyor genelde 4. Ay için benim kızım hala yapıyor etrafa bakıp tekrar tekrar alıyor. Tek sorun gaz yutuyorlar bolca
annebusesi Ruzgarsmummy sütünüz tazyikli geliyor olabilir emzirmeden önce elinizle biraz sağım yapın. Birde gazdanda olabilir emerken gazları geliyor 🙈
Gocmen-kusu Valla benimki de yapıyor bende sanıyordum sadece bize özel bi hareket umarım birisi bizi aydınlatır 😅
3subat Benim oğlanda yapıyor aynısını gaz sıkıştırmış oluyor kaldırıp gazını çıkarıyorum sonra devam ediyoruz