Kızlar bes ay altı gunluguz ıkı gecedır aglayrak uyuyo gunduz sıkıntı yok ama gece ole ıcten aglıyokı kızım bnde aglıyorum o aglatınca ıcım sızlıyo bes aylık oldugunda zaten asıları vardı ozel asılar devletın karıslamasıgı rota falan aresı cıkmıstı uc gun zor gecırdık flan etkı oldu bendede aglıyonca acıyo ıcım ama gece ıkıdır bole zor uyuyo neden bole kızlar neden😔