kisgunesi-0102 bizde şu an emzik bıraktırma sürecindeyiz bugün 3. Günümüz maalesef zor geçiyor. En korktuğum süreçti bu çünkü emziksiz uykuya geçmezdi, gece emziği düşse çoğu zaman uyanırdı. Gündüzleri bile emmek istiyordu. 3 yaşına girmek üzere ve hep kafamda bıraktırmak vardı 2,5 yaşına girdiğinden beri. Yeni emzik bile almıyorduk ha bıraktı ha bırakacak diye ama git gide düşkün olmaya başlamıştı. Emziği yırtıldığı içi pis olduğu halde emiyordu asla rahatsız olmuyordu yani o derece. Ve damak yapısı bozulmaya başladı ağzında koku oluyordu emzik kaynaklı. Bir ay önce falan bir psikoloğun Canlı yayınına katıldım İnstagramdan emzik bıraktırma konusuyla ilgili.. şöyle bir yöntem sundu; emziği bir anda ortadan kaybedin ve emzik perisinin aldığını bir daha geri getirmeyeceğini ve emzik yerine güzel bir oyuncak getirecek diye anlatın zararlarını uygun bir dille anlatıp ikna edin diye. Ben bunu yaptım başaracak gibiyiz 3. Gün dediğim gibi 1 haftaya alışırız inşallah. Geceleri uykuya geçerken zorlanıyoruz arada kalkıp ağlıyor gündüzleri pek sıkıntı yok.. kolay gelsin size de umarım bırakırsınız.