Derya-55 Kızlar özel bölgemde dış dudak bölgesinde şişlik oluştu ilk başta sivilce çıkacak sandım ama bu sabah farkettim giderek artan şişlik ve acı var. 2 ay önce doğum yaptım aynı durumu yaşayan var mı? Korkuyorum
Efeyaman Çok özel olucak ama eğer ada değil de başka birsey le beden temizliği yapıyorsanız oda yapıyor dediginiz gibi acı yapar sivilce olur ici irin olur içinizi ferah tutun eğer bir kaç gunde geçmezse doktora gidin .
Derya-55 Kereminannesiii doktoruma mesaj yazdım bakalım ne diyecek hangi kremdi hatırlıyor musun? Emziriyorum geçmiyor mu süte
Kereminannesiii Derya-55 fucidin diye bir krem kullandım kuzenim ebe hemşire o önermişti. Birkaç gün içerisinde geçti. Bende emziriyordum ne denli süte geçiyor bilemiyorum
Derya-55 Kereminannesiii yaaa evde var o kremden yüzümde sivilce oluştu dermatoloji doktoru vermişti süreyim şimdi çok sağol 🙏
41esra Derya-55 geçmiş olsun canım benimde olmuştu ara ara oluyor ilk sivilce gibi ama içten şiş kasık bölgeme yakın çok acısı oluyor bi süre sonra iltihap gibi olup dışa veriyor sonrasında hafif kanıyor geçiyor. Bende gitmiştim doktora krem kullanmıştım ama sonra tekrarladı yine doktora görünmende fayda var
Cicekimftm Derya-55 evde antibiyotik krem varsa sürün. Kıl dönmesi olabiliyor. Bende oldu iç tarafta bir kaç kere.
Derya-55 Cicekimftm evet var kullanıcam yeterki geçsin. Allah kimseye yaşatmasın ne zor birşey ya bebeğimi zor emziriyorum 😦