Kızım 7 buçuk aylık dişleri çıkacak. Sorun şu ki biberonla dişini kaşıyo boş biberonu emiyo sürekli. Ne yaptıysam yine de biberondan vazgeçmiyo. Biberonu emmesi ilerde bi sıkıntıya yol açar mı? ( bi yerde okumuştum ilerde sorun olur falan yazıyodu ama bilen varsa bilgilendirebilir mi?)