3 doz olanı yaptırdım ben kızıma 3.4. ve 5. aylarında yapıldı süt alerjisi şüphemizde vardı diyetteydim. Ama yan etki olmadı bizde kakası değişti ama ishal gibi bir durum olmadı yan etkisi yok demişlerdi. Acaba alerjik bi durum mu ki bi götürün acile isterseniz yada takipli doktorunuz varsa ona danışın