Emirimm Kubrabasar 1 tatlı kaşığı yiyip üstüne 2 bardak su içiyorsunuz ardından kahvaltı için beklememiz gereken bir süre var mı acaba?
Kubrabasar Zeynebinannesi sabah aç karna saat 11de bi tatlı kaşığı yiyilip 2su bardağı su içiyorum daha sonra kahvaltı normal yiyorum yemeğimi falan akşama kadar ama ekmeği kestim. daha sonra da akşam 8den saat 11e kada rhiçbirşey tüketmiyoeum ve bol su tüketiyorum dün başladım bugun 1.9 kilo verdim🤭
Cananscs Kubrabasar hangi çeşidini kullanıyorsun ben bugün eşime dedim küçük bi şişede sıvı yağ şeklinde Ama internette genellikle soğuk sıkım diyor katı şekilde görünüyor
Cananscs Kubrabasar tadı nasıl acaba acımı tatlımı ben az önce sıvı şeklinde olanı ictim çok acı çok kötü bi tadı var midem bulandı yanlış olanı ictim galiba
Kubrabasar Zeynebinannesi emziriyorum cnm çok şükür olmadı hatta bebeğin beyin gelişimi için bile iyiymiş bu emziren anneler kullanabiliyor
Seybito Evet böyle bi akım başladı başlatan da yanılmıyorsam instagramda melek icmeli bende düşündüm ama daha sonraları bi postunda EMZİREN anneler için önermiyorum sütün kalitesini ve miktarını düşürebilir (1yaş altı) için diye paylaşım yaptı sizlerde iyice araştırın zayıflayalım derken bebişlerimiz sütten olmasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰
Cemilev Seybito Yok cnm emziren anneler kullanabilir hatta bebek beyin gelişimi icin ve sütun kalitesini arttırmada bire bir tavsiye deşerim benim postum var zaten bunla ilgili ben bir haftada 3,5 kg verdim ve emzirdigim icin yiyerek verdim
Kbrakurt Cananscs hindistan cevizi yağı acı olmaz. Ve zeytinyağı gibi oda sıcaklığı altında katı olur. Sıcak ortamda sıvı olur. Ben tadını seviyorum şahsen.
Cemilev Gokbayes2018 Ben tek göğüs enziriyordum ve mama takviyesi yapıyordum kulkanmaya başlayalı mama takviyesini bıraktık tek göğüs gidiyoruz ve artık yetiyor sütüm ağlamıyor cisleri guzel ben sut olsun diye ne çaykar içtim onlar yüzünden 10 kg aldım ama nafile bu yağ hem sütün kalitesini hemde sutu arttırıyor dene cnm zarari yok ki tam tersine cok faydalı