Kesin bütün annelerin sorunudur kızım 17 günlük 3 gun once baya cok erik yedim oda gaz yaparmış bilmyordum kızcem 3 gundur gaz sancısı cekiyor mosmor olana kadar aglıyor bendede gaz vardı malesef mestil kullanıyorum kimyon cayı verdim ama nafile bu gun biz cagde deriz diger adı(pervyavşanı, acı ot deniliyor) ondan verdim ve birazda ben ictim kuzum ondan sonra gazını cıkardı ve saat 4ten beridir hic uyanmadı zorla biraz emzirdim oyle rahatladı ki herkeze tavsiye ederim bize faydssı oldu inşallah deneyenlerede olur ❤️❤️