aksam_ 4ayligiz gece 12de uyur 3 de 5 de 7de kalkar önceden aslnda bir kez uyanirdi snra sabah kalkardi ama son bir aydr bu şekilde snra 7 kalakr 9da tekrar uyur yaklaşık iki saat kadar snra her iki saatde bir uyutmaya çalışırım , bebeğim benin cabuk yorulup çabuk miziyor sizinkiler de öylemi yoksa benmi çok uyuytmaya çalışıyorum