Doğdugunda prıma pc aldım sonra pahalı gelmeye basladı sleepy kullandım hemnıcerıgı dogal dıye o da ıslaklık bırakıyordu popişte sonra migrosun bezini önerdiler o kasar memnun kaldım kı hem incecik bebeğın altınd kaba durmuyor hem de ne kadar dolu olursa olsun bez popoda asla ıslaklık yok cok guzel cekıyor kesınlıkle oneriyorum minies candır . Aynısını ebebek markası babyöe için de söyluyorlar ama denemedım onu