Temine Arkadaşlar bebeklerde kesin şu iştah açıyor dediğiniz bir şey var mı ?? Cidden artık çok zorlanıyorum yemek yedirirken. 10 aylık ama çok zayıf
Lyla07 Temine karadut özü iştah açıyormuş bende instagram da Arınlı hayat sayfasında gördüm ama denemedim henüz. Deneyen varsa yazar inşallah 🙏
Esoss Argivit var onu öneriyor doktor ama 1 yaş öncesi kullanılırmı bilmiyorum bende 13 aylık oğlum kullanıyorum
TalentedMom zeyneps034 kilosu bira düşük olduğu için doktorumuz onu vermişti önceden hiç yemiyordu gerçekten faydasını gördük olabilir bilmiyorum ki
Temine Nur0611 10 aylık . Keçiboynuzu özü ve karadut özü de kullanıyorum vitmanın ancak faydasnı görmedm
Umut2019 Temine 18 aylık bir yaşından beri bir çay k. Kullanıyorum bağısıklık için de güEl bir ürün arastırın dra sorun isterseniz