Tosbikkizim Kızıma yurutec alacağım e bebeğin bu yurutecini alan kullanan var mi? Yorum yaparsaniz sevinirim ona gore alacağım ☺️
Selcanecrinn Tosbikkizim 4 sene önce kızımda kullandım şuan oğlumda kullanıyorum çok guzel ben bir sıkıntısini görmedim diğer pahalı şeylere gerek yok bence
Tosbikkizim Kurabiyeannesi aynen zaten normal bi yurutec kalite olarak filan kullananlari merak ettim
CilekRecelim Ben e bebekten şu önünde abcd yazan yürüteçten aldım çok seviyor kuzum 🥰 Cozyimiş markası 🥰
Kurabiyeannesi Tosbikkizim banada hediye gelmişti ebebekden yine inan hepsi aynı yok ters dönüp sallananmış filan hikaye birde oğlan olmasına rağmen koydum geçde yürümedi parmak ucunuda basmadı gayette rahat ettim o mutlu ben mutlu :)
ant331 Tosbikkizim e bebeğin değilde aynısı civilde vardi oradan aldım kullandım. Bence yeterli 3 ay falan biniyorlar en fazla öyle çok değişik özellikli bişey almaya gerek yok. Bize bir zararı olmadı. 10 aylıkken yürüdük ☺️.biz alırken 80 TL ye mi ne almıştık emin degilim baktım da 150 olmuş ya
Yelizduru Ben kullandım kikkoro marka 2 ay bindi kızım çok.hizli götürüyordu düşer diye daha bindirmedim emekliyordu gerek kalmadı ama memnundum bi sıkıntı yaşamadık sonra letgodan sattım 😁
PortakalliKahve Tosbikkizim maşallah 😊 bende düşünüyorumda benimki de 6 aylık olmak üzere, erken mi acaba diyordum 😊