Leyla1161 Merhaba kızlar nolur yardım edin bana 8.5aylık kızım var aşırı iştahsız zaten reflüsü de var sürekli kusuyor emmiyor sütümü sağarak veriyorum ama onu bile yemiyor 3.aydan beri böyleyiz önerebileceğiniz iştah şurubu var mı acaba😕
1yenianne Benim oğlum 16 aylık 1 yaş altına oluyor mu bilmiyorum ama eczacı en iyisi ocean multivitamin dedi onu aldım daha bugün ilk kez verdim..
mihrosum Canın sakın ol cok erken.. 8. Ay dıs ayıdıd genelde bebeklerin bu ay ıstahı kesilir ve yemezler uzulme duzelır sonra kızımındda reflusu vardı hep kusardı drmuzun oglu 9 ay kusmus normal. 1 yasında surup alırsın