Arkadaşlar bebeğim haftaya 3 aylık olacak. Siz 3 aylık bebekleriniz kaç saatte bir besliyorsunuz? 2-3 saatte bir doyurmaya çalışıyorum fakat katiyyen emmiyor, biberon da almıyor, çırpınarak ağlıyor. Acıkınca sorunsuz emiyor fakat bana saat aralığı fazla uzun geliyor, 4-5 saati buluyor bazen. Zaten emmesi de 5 dakikayı geçmiyor. Sizler ne durumdasiniz, bu normal mi?