_esintii_ Kızlar 5 ay 16 günlüğüz doktor tavsiyesi üzerine başladık sizler memnunmusnz tok tutar mı 😊
Cemilev _esintii_ Ben memnunum cnm oğluma eskiden kullanıyordum şimdi bıraktık ama doyurucu ve kakasını hic etkilemedi gaz da yapmadi cnm tavsiye ederim
Papatyal _esintii_ 6 ay 24 gunluguz dogdugundan beri bebelec kullaniorum gayet tok tutuo gaz da yapmadı bizimkinde
Suledogan05 Evet canom hipp kullaniyodum gece 5 6 kere kalkiyodu mamaya bebelac a gectim kesintisiz 6 saat uyuyo valla gün icindede fazla acikmiyo huysuzlanmiyo bence doyurucu ben cok memnunum
busra6161 Suledogan05 kesinlikle katiliyorum 👍benim oglumda cok uyanirdi hipp kullanırken meger doymadigi içinmiş bebelac gold kullanmaya basladik 12 de uyuyo gece sabah 8e kadar uyuyo
Ozlemberkay kizlar bnm oglmda tahminen gogsumde gunluk 200 ml sut cikar her ikisnde oglm 6 aylik neyse 200ml tahmini ve ayretende gunde ortalama 500 ml de mama veriyorum halda doymuyor dhada artirmalimiyim surkli de agliyor hlada istiyor egerki daha da versem 1 kilo yu bulur mama sut dahi