Daphnemom bende 3 ve 5te yaptırdım 3 dozu aşı takviminde önceden 7. Ayda yazıyordu ama doktor üzerini çizip 13. Yazmış Bilgi de vermedi. Acaba 7. Ayda mi 13. Ayda mı yapılacak onu merak ettim aşı yoksa bu ay kontrole gitmek istemiyorum artan vakalardan dolayı