Defneninannesie Kullanan var mı memnun musunuz? Siparis verdim geldi ama çok ince içime sinmedi sanki kumaşındada dedi gibi çizgiler var 200 TL verip bide defolu ürün geldi iade edicem 1 tog evim 23 24 derece ama sanki üşür gibi. 🙄
Unsican Defneninannesie bende yeni aldim evim en az gece 22.8 oluyor onun disinda hep 23 24 arasi. Ama usudugunu dusunuyorum bebemin. Bir kac gecedir uzerini orttum uyku tulumuna ek terlemedi. Cok ise yarar bi yapisi oldugunu dusunmuyorum. Pismanim aldigima :(
sedaykn Defneninannesie Ben ergopouch kullanıyorum 2 yıldır. Kumaşı dediğiniz gibi ince ve 1.0 tog. Bütün kış 22 derecede kullandık hiç sorun yaşamadık. İlk aldığımda bana da üşüyor gibi geliyordu kumaşından dolayı ama inanın öyle değil ☺️ Kidzee de benzer marka bence aynıdır. Kullandığımız küçüldüğü için ben de bu markayı almayı düşünüyorum hatta. Üşüdüğünü nerden anladınız acaba sırtı veya göğsü soğuk mu oluyor ?
Senemmm11 Defneninannesie kidzee çok güzel aslında 1.5 kullanmıştım ben çok soğuklarda evim 23-24 derece
Defneninannesie Unsican Evet %50 moral %50 pamuk yazıyor ustunnde ama sanki zıbın +pijama takımıyla yatsa daha iyi usumuez gibi . Pazen şalvar tulumlar dan aldım pijamanini üstüne giyiyor sabaha karşı bakıyorum kolları soğuk onda bile battaniye örtüyorum. Bu ürün biraz şişme geldi Instagram da görüp ald bende trenyoldan ama iade edicem ,
Defneninannesie sedaykn daha henüz kullanmadım ama sanki üşür gibi geldi ben Cok üşüyorum normalde oda üşür gibi geliyor hep ben. İnce elyaf Yorgan pijamayla yatarken sanki ona i ince gibi geliyor 🤭
eceunverkanra sedaykn merhaba ergopunch’tan memnunsunuz sanirim degil mi? Ben owli uyku gurusu kullaniyorum ama yedeksiz zor oluyor. Yaz icin de 0.2tog ergopunch alayim diyorum siz kisin mi kullaniyorsunuz sadece?
sedaykn Defneninannesie işte tog değeri bununiçin var ☺️ Önemli olan kumaşın ince olması değil ısı geçirgenliği. Ben soğuk günlerde içine ince bir pijama giydirdim. Şimdi sadece kısa kollu body giydiriyorum. Gece kontrol ettiğimde sırtı ve göğsü sıcacık hep. Hatta bazen ayaklarını da kapattırmıyor ve sıcacık uyanıyor. 2 senedir hiç hasta olmadı.
sedaykn eceunverkanra Memnunum 6 aylıkken 1-2 yaş almıştım şu an kızım 2 yaşında baya kullandık. Ama fiyatları çok arttı. O yüzden Kidzee almayı düşünüyorum bir sonraki kış. 1.0 bizim kullandığımız havalar ısınınca terletmeye başlıyor. 0.2 tog olanlardan bakacağım ben de yaz için ama sadece 3 ay için o kadar paraya değer mi bilemedim.
eceunverkanra sedaykn Az once bakiyordum hatta ustune bu postu gordum, evet fiyatlari cok ama buyuk alip birkac yazi gecirebilir miyimi dusundum aslinda, kisin daha mantikli kullanimi. Kidzee’ye de bir bakayim, tesekkur ederim
sedaykn eceunverkanra ayak kısmı lastikli olduğu için büyük olması sorun olmuyor belki iki yaz giyebilir. Ama yazın çocuğu korumak kolay. Sadece pijamayla yatsa bile üşümez. O yüzden bence yaz için bu kadar para değmez muadilleri var daha uygun fiyata.
Defneninannesie sedaykn yaz için geçen sene muslinli tulumlardan almıştım ama çok sıcaklarda sadece zibinla yatıyordu 😂bu senede sanırım öyle olucak ,
sedaykn Defneninannesie Zaten kullandıkça fark edeceksiniz mayısın sonlarına doğru 1.0 tog kalın geliyor terletmeye başlıyor.