busra_02 Hazalperi ıncıa aldım geçen sene çok iyi gerçekten sürekli deniz güneş deniz güneş Allah’a şükür cildi zarar görmedi sürdüğüm sürece 4aylıkdı ozaman oğlum
Defnemm22 Hazalperi geçen sene mustela kullandım hiç sorun yaşamadım kızım açık tenli ona rağmen çok iyi korudu
Lyla07 busra_02 bende bugün incia nın yorumlarına baktım almayı düşünüyordum. Krem çok koyu kıvamlı sürmesi, emilimi çok zor bir de bebeğimin cildini kuruttu yazmış biri. Sizde de oldu mu bu durumlar acaba?
busra_02 Lyla07 yok canım hatta şuan emin olmak icin kremi aldım sürdüm elime sıvı baya yani bizde bi zararı olmadı normal günlük bebek kremi kullananlarda var
busra_02 Hazalperi ıncıa öyle değildi suanda baktım kıvamına krem koyu evet ama ayriyetten bi sıvısı var kremin yoğunluğunu alıyor
Gul_02 Merhaba instagramda mühendisinoglu diye bir sayfa var oraya bakmanızı öneririm doğal içerikli ürünleri tanıtıyor ben de kızıma aldım henüz kullanmadık yazı bekliyoruz 😊
Lyla07 busra_02 anladım canım çok teşekkür ederim. Temiz içerikli olup fiyat olarak ta en uygun incia, ben de sipariş vericem yarın 👍