Ezalyek bu yorumu okuyunca gülümsedim. Bence cevrenizdekiler yüzünden böyle düşünüyorsunuz ve tamamen yanlış. Bir damla anne sütü alıyorsa bile bebek bu bağışıklığı için cok cok cok önemli. Dünyada taklit edilemeyen sey anne sütü. Rabbim onu bebeğiniz için yarattı hiç vitaminsiz olur mu. Bol da sütüm var diyorsunuz maşallah Allah artırsın. Bebek her yedikten sonra kusar bu reflüden kaynaklı sizden değil. Yani mide kapakçıpı henüz oluşmadı doğal olarak cıkarıyor. Fazla emdiyse de cıkarır. Reflü yatağı kullanmanızı öneririm. Birde gazını en az 2 kere cıkarın her emzirmeden sonra en az iki kere. Annelik zor zanaat. Reflü yatağı cok işe yarıyor. Ben kullandım. Gaz meselesi de cok önemli.