Niloskos maşallah ya benim bebeğimde 2 ay 10 günlük geceleri çok huysuz neyi var anlayamıyorum karnını doyuruyorum, gazını alıyorum, altını degistiriyorum ama yinede sabaha kadar ağlıyor sabah 6_7 gibi bı uyuyor ondan sonra gayet güzel uyuyor. Neden böyle oluyo . Ne yapmam lazım. Tecrübelerinize ihtiyacım var