3subat Damla5980 ben kullanıyorum canım doğumdan 3 gün sonra başladık 3 aylık olucak nerdeyse hala aynı şişedeyiz bereketli maşallah 😄
utkubra1 Ben kullandim sağlık ocaginin verdiği gaz yapmıştı bizde bunu alip kullandık hala kullanıyoruz