Sumeyya22 Kızlar cok acıl oglumla yarın dogum gunumuxu kutlucaz ılk yasımız pastaya yazı dusunuyorum ama bulamıyorum kısa oz olmalı anne oğul dogum gunumuz yazsam cok uzun oluyot sız olsanız ne yazardınız kısa ve özzz