Bagdatli Oğlum 3 buçuk aylık nukun emziğini veriyorum ama arada bir alıyor ucunu pekmeze batırınca falan alıyor değiştirmek istiyorum kabul edermi acaba kesin tutar dediğiniz emzik modelleri nedir
Yagmuurr Bagdatli canım yanlış anlama sen çocuğun için daha iyi bilirsin de pekmez için daha çok erken değil mi
ECAA Bagdatli başlığı görünce direk nuk diyecektim ama zaten onu kullanıyormuşsunuz kauçuklu olanı denednzmi
Mom0988 Bagdatli Benim bebeğimde 4 aylık oldu tutmuyor ya bende burada bekliyim de bebegniz küçük pekmez iyi değil bence bir daha yapmayın derim ☺️
Defneninannesie İlk 6 ay avent alıyordum ama. Artık wee baby geçtim çünkü sürekli emzik kaybediyoruz âtiyir 😂
ilosasell Bagdatli bir sürü emzik denedim almadı son olarak avent ultra air deneyip pes edecektim ama aldı 🤗