Hazalperi Kızlar oto koltuğu bakıyorum da 0-36 ya lüzum var mı ya baya büyük çocuk zamanı oluyor bide ben izofiksli ve dönenlerden bakıyorum bu şekil kullanıp önerisi olan var mı