1ikizannesi 40 günlük bebeğim 4 saatte bir 120 cc içiyor bazen daha az olabiliyor. Anne sütü yok. Mama veren anneler siz kaç cc veriyorsunuz? Bazıları çok diyor ama bebeğim doymuyor mecbur veriyorum bende.. 🤷🏻♀️
Yamanikko 1ikizannesi beslenme için 4 saat çok uzun bir süre. Bebek uyanmıyorsa bile sizin uyandırmanız lazım. Sarılık riski var. Uyanmıyorsa altını açabilir, topuklarına hafifçe vurabilirsiniz..
Fulyaalinmina Yamanikko 40 günlük bebeğin sarılık riski mi olur bilmiyorsunuz sanırım 1. Aydan sonra bebek ne zaman isterse o zaman beslenir gece uyandirilmaz
1ikizannesi Anastasiya_34 2 saatte bir veriyordum şimdiye kadar sağlık ocağına gittiğimde Ebe en fazla 4 saat bekleyebilirsin dedi ortalama olarak söylüyorum
Duru26 1ikizannesi bu konuda her doktor farklı bişey söylüyo sanırım bizim doktorumuz 1ay olana kadar 2saatte bir 1ay sonrası nezaman acıkırsa demişti günlük tüketmesi gereken miktarı alıyosa 4 saat de olabilir ben hep bu şekilde yaptım kızımın kilo alımı hep iyiydi doktorun en doğru bilgiyi verir ❤️
Fulyaalinmina 1ikizannesi kan şekeri düşer falan diyecekler muhtemelen 10 günden sonra kan şekeri düşmez bebeğin aciktigini belli eder 3-4 saat idealdir 3 saatte içirip daha az verebilirsin mesela 90 i geçme derim reflü problemi olmasın sık sık az az beslemek her zaman daha sağlıklı
Fulyaalinmina 1ikizannesi Ben doğduğundan itibaren gündüz 3 gece 4 -5 saatte besledim gece uyandirmadim 1. Aydan sonra kendi ne zaman uyabirsa o zaman emdi hatta şuan kilolu bebeğim 6 aylık 9 buçuk kilo bebeğine göre ayarla o sana yol gösterir canım
Yamanikko Fulyaalinmina uzamış sarılık denen bir şey var🙂 ayrıca kaç senelik bebek yoğun bakım hemşiresiyim 40’ı çıkan çok bebek fototerapiye geliyor bilmediğim şey hakkında konuşmam🙂
Asleres Bebek yeni doğan değil ki sarılığı olsun yada şekeri düşsün 😂40 günü geçmiş artık. Acıkırsa kendi uyanır geceleri zaten , gündüze 4 saatte bir iyi acıkırsa daha erken de verebilirsin bebişi bağlı
Baharbek Benimde bebeğim 41 günlük sütüm az emziriyorum ama yetmiyor 3-3bucuk saatte bir 120 CC içiyor bende fazla mı acaba diye düşünüyorum ama istiyor kusmuyor yani
Fulyaalinmina Baharbek ne kadar fazla mama verirseniz midesi genişler ve reflü riski artar az az daha sık beslemek daha iyi 40 günlük 120 icmemesi lazım biraz fazla canım 90 i geçme derim
hosgeldinbebegim1 Baharbek 2 saatte bir 60 cc vermeniz daha doğru olur daha çok küçük. Bir içmede 120 cc iyi değil midesi için. Az az sık sık vermeniz daha mantıklı. Gece 120 cc verebilirsiniz biraz daha uzun uyur böylece.
Baharbek Fulyaalinmina az az beslendiğinde de yine 120 yapıyorum içtiği kadar içiyor bu sefer. doktor yönlendirmesiyle öyle veriyorum zaten ben🤷 bebeğim boğazlı bi bebek doğduğunda 30 CC veriyorduk yetmeyip sarılık oldu 5 günlükken 60 CC içmekle başladı 4kilo doğdu zayıf bi bebek değildi o yüzden sanırım
Akinege 1ikizannesi gündüz en azindsn süreyi 3 e dusurun gece bebek uyanmadan uyandırmasaniz da olur çünkü dediginiz cc de alıyorsa mamayi yeterli olur kilo alimi da iyiyse. 40 günlük bebek artik sarilikta olmaz şekeri de düşmez. Sonucta uykuya da ihtiyaclari var ve büyümede önemli etkisi var
hosgeldinbebegim1 1ikizannesi 2 saatte 60 veya 3 saatte 90 olarak verebilirsin. 4 saat çok uzun bebeğiniz hala çok küçük. Benimki 4 aylık 3 saatte bir besliyorum. Ve 40 günlük bebeğe bir içmede 120 cc çok fazla bence.
Baharbek hosgeldinbebegim1 60 CC doğduğunda içiyordu 1bucuk aylık oldu artık yetmiyor malesef 2 saat bile olsa 90la doymuyor artık daha fazla istiyor doktor gözetiminde ilerliyorum zaten çok zayıf doğmadı iştahlı birazcık benimki 😄
MuhammedMusa 1ikizannesi bence üç saatte bir 90 ml verebilirsin. Bende dört saatte bir veriyordum ama hata yapmışım bebeğim çok aç kalıyordu ve şekeri düşebiliyor dikkat edin.