Hanımlar bir yakınım 43 yaşında ve kordonları bağlı . İsteyerek biriyle birliktelik yaşamış. Ve 1 aydır adet olması gerekirken 1 aydır adet olmamış bir belirtide yokmuş . Yarın sonuçları çıkıcakmış . Yalnız eğer bebek var ise de kürtaj olmak istiyor . Devlet hastanesine gittiğimizde ne deyip kürtaj yaparlar yani nasıl yapılıyor beni biraz bilgilendirir misiniz bende o kişiyi bilgilendiriyim.