Kbrasahiinn06 9 buçuk aylık bebeğime günde 2 öğün yemek yedirebiliyorum o bile zorla canımı sıkıyor bu durum gelişimi açısından 🙈 birde çok hereketli bir bebek zaten 😏 burda bir çok post açılmış 1-2 yaşında falan olup hiç yemiyor diye hayret ediyorum 🙈
Gaaak Kbrasahiinn06 Benim oğlumda 9 ay 8 günlük. Bazen sadece tek öğün verdiğim oluyor çünkü ne hazırlasam 2 kaşık alıp bırakıyor. Resmen muzla büyütüyorum oğlumu. Severek yediği tek şey muz🤦🏼♀️
Balbocegimkizim_42 Kbrasahiinn06 8 aylık kızımda aynı sevdiği iki şey var tarhana çorbası ve muzlu yoğurt başka şeylere takla atıyorum resmen yesin diye 🥺 ama elimde çay bardağını goruncede deli oluyor istiyor nerde onluk bişe yok onu istiyor nasıl asicaz bu durumu bilmiyorum ama bazen çok yorucu oluyor 🥺 inşallah duzelirler 🙏
Kbrasahiinn06 Gaaak gerçekten bizim de öyle sürekli muz versem yer ama yemeğe gelince ağzını açmıyor 🙈
Gaaak Kbrasahiinn06 9 ay kontrolünde bu durumu doktorumuza danıştım ve istemiyorsa zorlama bir noktada mutlaka yemeye başlar dedi. Ben de akışına bıraktım artık. Yemediği zamanlar sık sık emziriyorum aç kalmasın diye