4mevsim_1esila Canım benim bebeğim de altı aylıkken koronavirüs oldu üç gün boyunca ateşi hep 39’a çok yakındı ben de dört 5 saatte 1 fitil soktum çünkü bebeğim şurup içdiği an kusuyordu bol bol besle su içiyor sürekli takip et banyo yaptır ılık 3 güne geçti bizim kusma huysuzluk 15 gün sürdü