Arkadaşlar merhaba.
2 ay önce spiral taktırdım. Ve 2 aydır reglim çok uzun sürüyor. Yani 5. günden sonra regl kanaması gibi değil ama akıntı gibi tuhaf bir kanama oluyor. 3 gündür bitti diyorum abdest alıyorum oruça niyetleniyorum akşam uzeri bakıyorum bir leke. Orucu bozmuyorum devam ediyorum. Iftardan sonra tekrar duş alıp abdest alıyorum. Doğru mu yapıyorum sizce?