Bugün çok çok aşırı mutsuzum keyifsizim halsizim düşünceliyim sanırım kafama çok takılıyor ne yapmam gerek yada neden oldu da düzeltmem gerek bilmiyorum, çocuk psikolojisi nasıldır neyi farkedemedim neyi yanlış yaptım nolur bana söyleyin . 5 ay 20 günlüğüz. Bu sabaha kadar hiç bir sorun yaşamadım daha öncesinde. Doğduğu günden beri kızıma ben bakıyorum. A’dan Z’ye herşeyiyle ben ilgilendim.. kimseye bırakmadım, yanından ayrilmadim hiç bir zaman sesimi yukseltmedim kizmadim. Hep oynadım,hep memnundu hep mutluydu. Ve fazlası aşırı kikirdekti. Daha doğrusu hala kikirdek, sadece bana karşı o gülüşü bitti. Bu sabah her zamanki gibi beşiğinin başına gittim uyandiginds ve yüzüme bile bakmadı. Bütün gün öyleydi, herşeye gülüyor ama benim suratıma bakmıyor ne yapsam da. Bakıp ağlıyor. Yüzünü çeviriyor. Benimle iletişim kurmuyor beni yanında istemiyor sevdirmiyor. Çok garip bir durumla karşı karşıyayım. Ne yapacağımı şaşırdım. Güldürmek için eğlendirmek için yapmadığım şey kalmadı, tek yaptığı her yüzüne baktigimds yüzünü farklı yöne çevirmek beni itmek. Kucağımda duruyor ama yüzümü gorunce deliriyor resmen. Babasına da aynı şekilde davranıyor. Yüzüne bos boş bakinca bile kikir kikir yerinde drmayan çocuk şuan böyle çok şaşkınım . Hayatımızda evimizde hiç bir sorunumuz yok. Huzursuzluk yok. Bebeğim bı anda benden uzaklaştı soğudu neden olabilir?