Dogasym Kızım 3 ay 19 gunluk son 4-5 gundur emmeye basladıgında hemen gelmıyor ve kızım haliyle aglıyor bazen zor susturuyorum yaşayan varmı ?
Atillaberkan Dogasym gogus ucunu ilk başta sıkarsan süt gelecektir benim bebegim de 2 3 çekiyor gelmeyince ağlamaya başlıyordu simdi vermeden sıkıyorum süt gelince veriyorum 😊
Dogasym bilgemira sıkıyorum bırkac damla belki geliyor hatta o cekerken de sıkıyorum canım acıyor ama yeterkı gelsın diye deniyorum böyle böyle ağlayarak 6-7 defa deniyoruz sonunda geliyor teşekkür ederim tavsiyeniz için
Dogasym Atillaberkan denıyorum belki de süt akışı ile alaklı hep hızlı gelsın istiyor sanırım teşekkür ederim
Dogasym bikerem meme reddi yaşadık daha önce sanırım değil ama 4. Atak ile alakalı da olablir mi bilemiyorum ilk anneliğim teşekkürler
bilgemira Dogasym rica ederim ananin cani olmazmis derdi annem de ne demek diye dusunurdum benimde meme uclarim cikti yarildi anliyorum artik
Dogasym bilgemira doğru demişler herkes gıbı bende yasadım yarılma vs hatırlamak bile istemiyorum neyse Allah baska dert vermesın herşeye değer kızım ❤️