Merhaba sevgili anneler.2 ay 26 günlük bebeğimizin 3 gündür ykusu iyice bozuldu.gündüzleri çok sz uyuyo gece birax uyuyor.günde toplamda 10 saat uyumuyor bile.birde gece bu saatlerde durduk yere bir ağlama krizine giriyor.gsz değil biliyoruz.neden olur ki bu böylr durumla karşılaşan varmı.nr yapacağımı şaşırdım