Necla61 sadece banyo için kullanacaksınız biz küvet içinde kaydırak gibi bi aparat kullanıyoduk. Kızım 18 aylık biraz zorlansak da hâlâ onda yıkanıyor fotoğraf bulup atayım. Üstelik buna göre daha uygun. Benim kızım başından aşağı suyu direk dökünce nefesini tutuyo ve ağlarken su yutuyo. Dediğim aparatta geriye yaslanarak saçlarını yıkıyorum.