Busevedat2501 Kızlar 3. Ay atağında neler yaşadınız oglum sebepsiz aglıyor huzursuzlanıyor uykuya geçişte çok aglıyor eskisi gibi emmiyor 5 dk emip bırakıyor
Annekizz Busevedat2501 2ay 20günlüğüz sanırım bizde atağa erken girdik ya teklif etmesem emmicek zorla emziriyorum gece uykuya geçerken biraz bağrıyor ama 💁🏻♀️
Busevedat2501 Annekizz 2 gündür çok degişti çook 2. Ay atagı da da biberonu bırakmıştı biz biraz zor geçiriyoruz sanırsam 🤦♀️