dorukeymeninannesi Merhaba kızlar benişlerinize kaç kat kıyafet giyindiriyorsunuz ?havalar ısınmaya başladı ben tek kazak ve pijama giydirmeye başladım sizce erken mi
Polikistikannee dorukeymeninannesi sadece altına patikli alt giydiriyorum fazladan uyaninca üstüne corap giydiriyorum yatirirken cikariyorum corabini hem ayaklari kapali oluyor hem de çorap sikma derdi olmuyor
biregesevdasi dorukeymeninannesi doğalgazı kapattım. kısa kol yada kolsuz zıbın ince kazak birde alt pijama çorap bazen giydiriyorum
3children1mom dorukeymeninannesi Kac aylık😃 benim bebeğim 6 ay 11 günlük tek kat giydiriyorum pamuklu ince😃
Balkokulumm dorukeymeninannesi yaşadığımız yerde havalar iyice ısındı evin içinde ince bir kazak dışardada kısa kollu tişörtle geziyor
Kagansmother Bulunduğunuz ilin hava şartlarına göre değişir bu durum bizim evin ici 23 24 civari gece gündüz çorap giymiyoruz tek kısa kollu zihin üstünde ince bir sweet ve ince alt eşofman
egeninanns dorukeymeninannesi biz zıbınla geziyoruz evde doğalgaz kapalı dışardaysa tek kat kıyafet üste tulum . Bizimki nefret ediyor giyinmekten