Merhaba. Hani büyüklerimizin hep bir tavsiye verme merakı vardır ya. Sağ olsunlar tecrübeliler sonuçta fakat elimizin altında internet, iki adım ötede doktorumuz var. Araştırıp birçok şeyi kolayca doğrusunu öğrenebiliyoruz. Bebeğim daha yeni 4 aylık oldu. Bugün telefonda kızını 5 yaşına getirmiş ablamla konuşurken dedi ki, tadımlara bence yavaş yavaş başla. Ben 4 buçuk aylıkken yoğurt tattırmıştım. 1 çay kaşığı zaten çok değil. Ondan bir şey olmaz vs vs vs. Hımmm evet tamam dedim ama bence 4, 4 buçuk ay çok erken. Kızımın kilosunda sıkıntı yok. Doktorlar 6 ay 6 ay diye bağırıyorlar resmen. Nedir bu tadımlara erken başlatma merakı anlamıyorum. Bebek daha mı iştahlı oluyo ilerde nedir yani niye her şey yolundayken erkenden tadımlara başlayayım ne gerek var 🙄🙄🙄