Arkadaşlar 3 aylık hamileyim dişimde iltihap var doktor antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi ama kadın doğum doktorum çok net konuşmadı önceliği senin sağlığın ama bebek için sakıncalı olabilir dedi . Başına böyle birşey gelen var mı diş hekimi de doktor izni istedi doktorum izin veriyor ama bebeğim birşey olur diye gitmeye korkuyorum