Bir aylık bebeğim sürekli ağlıyor gaz sancısı sanırım ama yapmadıgım şey kalmadı bir bilgisi olan var mı çok çaresiz kaldım bütün doktor kontrolleri yapılmıstı sarılıktan yoğun bakımda yattı taburcu oldu eve geldiğimizden beri sürekli ağlıyor gaz diye düşünüp gaz damlası verdim ayaklarını karnına cekiyor cunku ama fayda etmedi yine aynı