[silindi] Kızlar doğum yapalı 7 gün olucak ve ilk muayene gidicem normal doğum yaptım ve dikişlerim fazla doktor alttan muayene eder mi acaba yoksa sadece bakarmı
Klcctugce [silindi] Alttan da normal ultrasonlarda bakmıştı bende. Alttan sadece baktı hiç ellemedi güzel bakmışsın dikişlere böyle devam et dedi. Yukardan baktığında da rahmin çok iyi durumda herşey güzel demişti
Fkulcu94 [silindi] ben iyi bakamamistim dikislerime 30 dan fazlaydı dikisim pislik iltihap kapmissinn demişti belli olmasına rağmen bı alet söküp bakmisti onla
Mervemerveesk [silindi] bende sadece 5 sn kadar bakmıştı dikişlere o kadar. Parmak sokma gibi bir şey olmaz korkmayın☺️ ama tekrar kontrole çağırır, vajinal muayene için