Bellatrixxx ayın bir özelliği mi? Her şeyden korkuyor. Catalimi tabağa koysam azıcık fazla ses çıksa bile sıçrıyor. Hapsuruyorum zaten aşırı korkuyor. Cee ee oynuyorumm korkuyor. Sevmek için kizimmmm diyorum sıçrıyor korkudan. Annemlerle görüntülü konuşuyoruz onlar sevince de korkuyor
Nefesim-21 Bellatrixxx benim ki 6 buçuk aylık hala dediğin gibi herşeyden korkuyor halbuki çok sessiz bi ortamda da olmadık hiç
Bellatrixxx esragncr doktorda çok ağladığı için hep unutuyorum sormayı doktor da yabancılama ayı ağlaması normal dedi ( sakın bir bebektir normalde çok ağlamaz )